GRATTIS ÄLSKLING PÅ DIN 8 ÅRS DAG!

...idag fyller min lille bokstavs-pojk 8 år! tänk jag trodde inte vi skulle uppleva den dagen, han var så våghalsig som barn att jag gick konstant omkring med hjärtat i halsgropen och var orolig fast förresten det vete gudarna om jag inte är sån fortfarande!

vi var uppe och firade honom lite på morgonkvisten innan sambon stack till jobbet.
Ludd fick BAKUGAN.
BAKUGAN.
 Vilket jäklans ord men det är några slags bollar i plast som blir drakar om man kastar dom? nåt japanskt antagligen och han äälskar dom.

han får ju en mobiltelefon sen med, en stöt-tålig-damm-tålig-vatten-tät med ficklampa o annat jox. och så inbyggd grej så jag kan gå in på min mobil o se var han håller hus om han skulle försvinna.
det kan ju vara bra...fast än så länge brukar han faktiskt inte gå utanför tomten, men den dagen kommer ju. Han ser ju andra barn som är ute och går eller cyklar på gatan till kompisar, men Lille Ludd är, trots sin adhd och impulskontroll-brist, väldigt försiktig av sig vad gäller nya situationer, det ska vara samma, och där är en trygghet i att det nog skulle mycket till för honom att rymma eller sticka ut på äventyr.

grattis i alla fall älskling och må du ha en underbar dag! puss älskar dej raring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0